Τέμπη: Βρέθηκαν οστά θύματος στον τόπο της τραγωδίας 15 μήνες μετά

Ελληνικά - 27-05-2024 10:17 1834 kez okundu.

Τέμπη: Βρέθηκαν οστά θύματος στον τόπο της τραγωδίας 15 μήνες μετά

Οστά θύματος εντοπίστηκαν σε οικόπεδο στην περιοχή «Πηγάδια», όπου είχαν μεταφερθεί συντρίμμια των τρένων από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Το γεγονός επιβεβαίωσε ο πατέρας θύματος, Παύλος Ασλανίδης, μιλώντας στο Mega, ενώ σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία» από την ανάλυση DNA προσδιορίστηκε γενετικός τύπος που ταυτίστηκε με τον γενετικό τύπο ηλικιωμένου επιβάτη - θύματος της σιδηροδρομικής τραγωδίας.

Το βιολογικό υλικό ταυτοποιήθηκε σε θραύσμα οστού ανθρώπου που περισυλλέγη, όταν εντοπίστηκε κατά τη διαλογή ευρημάτων στο χώμα.

Τα νέα αυτά στοιχεία φέρονται να καταρρίπτουν τον ισχυρισμό ότι τα χώματα που μεταφέρθηκαν στο οικόπεδο προήλθαν από το διπλανό εγκαταλελειμμένο οικόπεδο και δεν προήλθαν από τον τόπο της τραγωδίας.

 

cnn.gr

DİĞER HABERLER
Έκτακτο επίδομα παιδιού: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή των 150 ευρώ

Έκτακτο επίδομα παιδιού: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή των 150 ευρώ

27-06-2026 - Ελληνικά

Καιρός: «κοκτέιλ» με 36άρια και ανέμους έως 8 μποφόρ

Καιρός: «κοκτέιλ» με 36άρια και ανέμους έως 8 μποφόρ

27-06-2026 - Ελληνικά