Άνοιξε η Εγνατία για οχήματα άνω των 3,5 τόνων μεταξύ Ξάνθης-Κομοτηνής-Ξάνθης

Ελληνικά - 06-09-2023 21:29 3348 kez okundu.

Άνοιξε η Εγνατία για οχήματα άνω των 3,5 τόνων μεταξύ Ξάνθης-Κομοτηνής-Ξάνθης

Από τις 19.00 ώρα σήμερα (6-9-2023), σύμφωνα με αποφάσεις των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ξάνθης και Ροδόπης, αίρεται η προσωρινή απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων άνω των 3,5 τόνων που εφαρμόστηκε στην Εγνατία Οδό και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, μεταξύ του κόμβου Βαφέικων Ξάνθης, του κόμβου Ιάσμου και του Δυτικού κόμβου Κομοτηνής, λόγω ύφεσης των καιρικών φαινόμενων.

DİĞER HABERLER
Έκτακτο επίδομα παιδιού: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή των 150 ευρώ

Έκτακτο επίδομα παιδιού: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή των 150 ευρώ

27-06-2026 - Ελληνικά

Καιρός: «κοκτέιλ» με 36άρια και ανέμους έως 8 μποφόρ

Καιρός: «κοκτέιλ» με 36άρια και ανέμους έως 8 μποφόρ

27-06-2026 - Ελληνικά