Τραγωδία στην Καβάλα: Απανθρακώθηκε 37χρονος οδηγός μετά από σύγκρουση αυτοκινήτων

Ελληνικά - 26-05-2025 11:28 2129 kez okundu.

Τραγωδία στην Καβάλα: Απανθρακώθηκε 37χρονος οδηγός μετά από σύγκρουση αυτοκινήτων

Τραγωδία σημειώθηκε στον Άγιο Ανδρέα του Δήμου Παγγαίου Καβάλας, όπου 37χρονος οδηγός απανθρακώθηκε μετά από τροχαίο δυστύχημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ, το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα, υπό αδιευκρίνιστες ακόμα συνθήκες. Το ΙΧ αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 37χρονος συγκρούστηκε με άλλο ΙΧ, στο οποίο επέβαινε ένα ζευγάρι.

Από τη σύγκρουση το αυτοκίνητο του 37χρονου τυλίχθηκε στις φλόγες και ο ίδιος βρέθηκε απανθρακωμένος από τους πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο για να σβήσουν τη φωτιά.

Ελαφρά τραυματίστηκε το ζευγάρι των επιβατών του δεύτερου οχήματος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Στο σημείο επιχείρησαν 10 πυροσβέστες με 3 οχήματα.

DİĞER HABERLER
Έκτακτο επίδομα παιδιού: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή των 150 ευρώ

Έκτακτο επίδομα παιδιού: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή των 150 ευρώ

27-06-2026 - Ελληνικά

Καιρός: «κοκτέιλ» με 36άρια και ανέμους έως 8 μποφόρ

Καιρός: «κοκτέιλ» με 36άρια και ανέμους έως 8 μποφόρ

27-06-2026 - Ελληνικά