Γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη: Δολοφόνησε την σύζυγό του με κατσαβίδι

Ελληνικά - 21-06-2024 12:32 4400 kez okundu.

Γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη: Δολοφόνησε την σύζυγό του με κατσαβίδι

Σοκ προκαλεί νέα γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη, με θύμα μια 73χρονη και δράστη τον 81χρονο σύζυγό της ο οποίος τη σκότωσε με κατσαβίδι.

Το άγριο έγκλημα έγινε περίπου στις 9 το πρωί μέσα στο σπίτι του ζευγαριού στην Αλεξανδρούπολη.

Σοκάρει η γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη
Ο 81χρονος σκότωσε τη σύζυγό του καταφέροντάς της χτυπήματα με κατσαβίδι. Στη συνέχεια, σύμφωνα με πληροφορίες, επιχείρησε να αυτοκτονήσει πίνοντας χλωρίνη.

Οι Αρχές ειδοποιήθηκαν από γείτονα που κάλεσε την ΕΛ.ΑΣ. στις 09:08 λέγοντας ότι είδε τον 81χρονο γυναικοκτόνο να έχει βγει στο μπαλκόνι και να φωνάζει «σκότωσα τη γυναίκα μου».

Ο 81χρονος, ο οποίος έχει τις αισθήσεις του, νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης φρουρούμενος.<p>Πηγή: <a target="_blank" 

 

DİĞER HABERLER
Επίδομα Παιδιού Α21: Τέλος στο αλαλούμ των επανυπολογισμών - Τι αλλάζει για χιλιάδες δικαιούχους

Επίδομα Παιδιού Α21: Τέλος στο αλαλούμ των επανυπολογισμών - Τι αλλάζει για χιλιάδες δικαιούχους

25-06-2026 - Ελληνικά

Έκθεση-προειδοποίηση για τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις: Οι αδυναμίες που εντόπισαν οι ελεγκτές

Έκθεση-προειδοποίηση για τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις: Οι αδυναμίες που εντόπισαν οι ελεγκτές

25-06-2026 - Ελληνικά