Bakan Özhaseki: Türkiye'de sıcaklık rekoru kırıldı

Türkiye - 16-08-2023 10:57 2301 kez okundu.

Bakan Özhaseki: Türkiye'de sıcaklık rekoru kırıldı

Bakan Özhaseki, X hesabından yaptığı paylaşımda, "Ülkemizi etkisi altına alan sıcak hava dalgasının etkisiyle, bugün (dün) Türkiye'de sıcaklık rekoru kırıldı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğümüz verilerine göre; en yüksek sıcaklık 49,5 derece ile Eskişehir Sarıcakaya'da ölçüldü. Eski rekor 20 Temmuz 2021'de 49,1 derece ile Şırnak Cizre'de ölçülmüştü. Bu anlamda iklim değişikliğiyle mücadele için; Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ortaya koydukları 2053 Net Sıfır Emisyon ve Yeşil Kalkınma hedeflerimiz doğrultusunda herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum" ifadelerine yer verdi.dha.com.tr

DİĞER HABERLER
İtalya, Leonardo ve Baykar ortaklığını onayladı

İtalya, Leonardo ve Baykar ortaklığını onayladı

18-06-2026 - Türkiye

Reha Muhtar hayatını kaybetti

Reha Muhtar hayatını kaybetti

04-06-2026 - Türkiye