Mısır'dan 11 yıl sonra Türkiye'ye ilk resmi ziyaret

Türkiye - 14-04-2023 13:25 1919 kez okundu.

Mısır'dan 11 yıl sonra Türkiye'ye ilk resmi ziyaret

Mısır'dan Türkiye'ye 11 yıl sonra ilk kez resmi ziyaret gerçekleşti. Mısır Dışişleri Bakanı Samih Şukri Ankara'da Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile bir araya geldi. Bakan Çavuşoğlu, "Mısır'la açtığımız yeni sayfayı ortak projeler ve başarı öyküleriyle doldurmak istiyoruz." dedi. Temsilcilik düzeyinin büyükelçi seviyesine yükseltilmesi konusunda somut adımlar atıldığını söyleyen Çavuşoğlu, önümüzdeki dönemde ortak bir açıklama ile bilgilendirme yapılacağını söyledi. Mısırlı Bakan ise, diplomatik temsilciliklerin açılması konusunda hemfikir olduklarını belirterek, Cumhurbaşkanı düzeyinde bir görüşmenin de gündeme geleceğini açıkladı.

Mısır Dışişleri Bakanı Samih Şukri, Türkiye'ye bir ziyarette bulundu. Bu ziyaret, Mısır'dan 11 yıl aradan sonra Türkiye'ye ilk resmi ziyaret oldu.

DİĞER HABERLER
NATO Ankara Zirvesi'nin gündeminde neler var?

NATO Ankara Zirvesi'nin gündeminde neler var?

25-06-2026 - Türkiye

İtalya, Leonardo ve Baykar ortaklığını onayladı

İtalya, Leonardo ve Baykar ortaklığını onayladı

18-06-2026 - Türkiye