Άνοιξε η γη και... «κατάπιε» αυτοκίνητα

Ελληνικά - 26-02-2026 10:34 2157 kez okundu.

Άνοιξε η γη και... «κατάπιε» αυτοκίνητα

Το συμβάν κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.

Τη στιγμή που υποχωρεί ο δρόμος και «καταπίνει» δύο αυτοκίνητα στη Νεμπράσκα των ΗΠΑ κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.

Όπως φαίνεται στο βίντεο, τα δύο αυτοκίνητα είναι σταματημένα στο φανάρι, όταν ξαφνικά ανοίγει μια τεράστια τρύπα στο οδόστρωμα και τα βυθίζει.

Αμέσως στο σημείο σπέυδουν περαστικοί για να βοηθήσουν τους επιβάτες των αυτοκινήτων μη μπορώντας να πιστέψουν τι συνέβη. Από το περιστατικό δεν προέκυψε κάποιος τραυματισμός.

 


 

dnews.gr

DİĞER HABERLER
Επίδομα Παιδιού Α21: Τέλος στο αλαλούμ των επανυπολογισμών - Τι αλλάζει για χιλιάδες δικαιούχους

Επίδομα Παιδιού Α21: Τέλος στο αλαλούμ των επανυπολογισμών - Τι αλλάζει για χιλιάδες δικαιούχους

25-06-2026 - Ελληνικά

Έκθεση-προειδοποίηση για τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις: Οι αδυναμίες που εντόπισαν οι ελεγκτές

Έκθεση-προειδοποίηση για τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις: Οι αδυναμίες που εντόπισαν οι ελεγκτές

25-06-2026 - Ελληνικά